Arts Voelen

Nog maar twee weken voor vertrek! 
Langzaam begint zich zoals je op de foto wel kunt zien een hoop met spullen te vormen. Een paar dagen geleden ben ik gezellig naar foeilelijke afritsbare broeken opzoek gegaan en donkergrijze heuptasjes in de Decatlon met mijn moeder. Nu ook mijn Medical Kit bezorgd is, inclusief injectienaalden, latex handschoenen, een scalpel en meer, begin ik me bijna een echte arts te voelen en dat terwijl ik nog maar 17,9 ben en niet eens in Tanzania zelf geweest ben!
Maar mijn koffer is nog lang niet gevuld en ik moet daar toch echt mee beginnen. De hoop spullen is maar een klein deel van wat ik allemaal mee moet en zal nemen.

Nog iets: ik heb besloten tijdens mijn twee weekse avontuur bijna geen contact te houden met mijn familie en vrienden, omdat ik (ook uit ervaring) weet dat ik dan langer de zogenaamde "cultuur shock" meemaak. Door steeds berichtjes te sturen blijf ik denk ik steeds aan thuis denken, terwijl ik juist in Tanzania zelf afleiding moet gaan zoeken en genieten van het daar zijn.

In het huis waar ik verblijf heb ik WiFi! Ik hoop elke dag een berichtje up te kunnen loaden, zodat iedereen up to date blijft, dus hopelijk werkt de WiFi daar ook mee. Ik ga het mee maken...

Tot de volgende keer! 
Liefs, Laura



Reacties